Job expirat
• Servicii Administrare Personal
o Intocmire contracte individuale de munca;
o Intocmire dosar de personal;
o Intocmire fise post;
o Intocmire documente modificare contract individual de munca:
o Intocmire si completare adeverinte solicitate de salariatii societatii;
o Completare si transmitere Registrul Electronic al Salariatilor-in format electronic (Revisal);
o Intocmire rapoarte de personal solicitate;
• Servicii de Salarizare
o Intocmire state de plata;
o Intocmire / verificare pontaje lunare pentru calculul salarial;
o Calculare sporuri si adaosuri la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus saptamanal, spor de noapte, conditii grele, premii, ajutoare, etc…
o Calculare retineri si popriri salariale;
o Intocmire ordine de plata pentru taxe salariale;
o Intocmire declaratie lunara 112;
o Intocmire rapoarte de salarizare;
• Selectie si Recrutare personal
• Acordare de consultanta in legatura cu punctele mentionate anterior si suport legislativ in orice problema de calcul salarial.
• Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.
• absolvent studii superioare;
• curs “Manager Resurse Umane”;
• curs " Inspector SSM - 40 ore"
• minim 3 ani experienta;
• cunostinte solide de legislatie a muncii si de bune practici in domeniul HR;
• cunostinte de legislatie in domeniul sanatatii si securitatii in munca;
• foarte buna cunoastere a limbilor spaniola si/sau engleza;
• cunoastere a pachetului Microsoft Office;
• persoana comunicativa, dinamica, cu spirit de initiativa, responsabila si atenta la detalii;
• abilitati de comunicare;
Beneficii:
• asigurare medicala la o clinica privata;
• cursuri de formare profesionala;
• oportunitati de dezvoltare a carierei.