Job expirat
Defineste politici si proceduri de resurse umane in concordanta cu strategia si obiectivle companiei; Indentificarea unor surse reale de recrutare pentru personalul farmaceutic (Farmacisti/Asistenti farmacie);
Stabileste strategia de recrutare si participa la implementarea acesteia prin aplicarea unor instrumente active de recrutare;
Asigura si mentine relatii cu personalul farmaciilor la un standard calitativ inalt, ofera consultanta;
Administreaza relatia cu prestatorul de servicii privind administrare si salarizarea personalului;
Ofera suport pentru functia de training si pentru procesul de evaluare a performantelor a personalului din farmacii;
Asigura coompetititvitatea politicii de salarizare, recompensare, alte beneficii;
Responsabil de comunicarea interna cu angajatii din cadrul farmaciilor;
Intelegere politicilor de resurse umane si a modalitatilor de aplicare a acestora in cadrul organizatiei;
Obligatoriu studii superioare in domeniul Psiho-sociologiei, economice;
Constituie avantaj cursuri de specializare in domeniul Managementului Resurselor Umane;
Cunostinte foarte bune privind procesul de recrutarea, comportamentul organizational, legislatia muncii;
Abilitati foarte bune de comunicare si interrelationare – asertivitate si claritate;
Abilitati de planificare, prioritizare si independenta decizionala;
Grad mare de confidentialitate;
Abilitati bune de prezentare, influentare si negociere;
Disponibilitate pentru deplasari in tara si in cadrul altor farmacii pentru indentificarea si recrutarea Farmacistilor/Asistentilor de farmacie;
Cunostinte foarte bune de limba engleza (vorbit/prezentare, scris si citit)
Farmaciile Remedio investesc în dezvoltarea serviciilor
Bucure¿ti, 29 august -Lan¿ul de farmacii Remedio, anun¿¿ demararea procesului de schimbare a imaginii farmaciilor sale din toat¿ ¿ara. Pân¿ la sfâr¿itul anului 2007 procesul de rebranding va fi finalizat în cele 21 de farmacii din Bucure¿ti urmând ca pân¿ în 2009 toat¿ unit¿¿ile s¿ func¿ioneze conform acelora¿i standarde. Remedio de¿ine în acest moment 58 de farmacii la nivelul întregii ¿¿ri.
Investi¿ia în rebranding-ul celor 58 de farmacii va dep¿¿i suma de 3 milioane de euro ¿i va cuprinde printre altele: servicii noi, în exclusivitate pentru pia¿a local¿, cre¿terea portofoliului de produse, o abordare personalizat¿ a pacien¿ilor, mai multe avantaje pentru angaja¿i, dar ¿i un mediu de lucru îmbun¿t¿¿it datorit¿ schimb¿rii design-ului.
„Schimbarea imaginii este un element care ¿ine în primul rând de maturitatea la care am ajuns dar ¿i de strategia de pia¿¿ pe care o vom adopta în perioada urm¿toare. Remedio este o afacere de familie care s-a dezvoltat semnificativ promovând valorile tradi¿ionale ale familiei ¿i punând un accent deosebit pe partea de preven¿ie ¿i tratamente naturiste. Dorim s¿ câ¿tig¿m încrederea pacien¿ilor no¿tri prin modul de abordare personalizat dar ¿i prin serviciile unice pentru pia¿a din România,” a declarat Amalia Georgescu, General Manager Remedio.
Pe termen mediu ¿i lung, Remedio î¿i propune un ritm de cre¿tere accelerat în ceea ce prive¿te num¿rul de farmacii. Astfel pân¿ la sfâr¿itul anului 2007 vor fi deschise noi farmacii ajungând la 75 de unit¿¿i iar pân¿ în 2009 planul de dezvoltare prevede un num¿r de aproximativ 300 de farmacii.
Unul din elementele esen¿iale ale procesului de dezvoltare ¿i schimbare a imaginii este legat de partea de servicii ¿i programe care s¿ acopere nevoile întregii familii. Au fost create, pentru prima dat¿ în România, servicii speciale atât pentru m¿mici ¿i bebelu¿i -Col¿ul de sarcin¿ cu produse unice pe pia¿a româneasc¿ -dar ¿i servicii destinate preven¿iei în care sunt incluse remediile naturiste sau programele de m¿surare a colesterolului. De asemenea, categoria de produse dermocosmetice va fi îmbog¿¿it¿ cu game ¿i servicii noi.
“Vom introduce produse ¿i categorii de produse în exclusivitate pentru pacien¿ii români dar, în acela¿i timp, vom încerca s¿ derul¿m ¿i un proces continuu de informare ¿i educare a pacien¿ilor cu privire la posibilit¿¿ile de care dispun pentru a adopta o atitudine preventiv¿ în privin¿a propriei st¿ri de s¿n¿tate,” a declarat Amalia Georgescu.
Lan¿ul de farmacii Remedio a încheiat anul 2006 cu o cifr¿ de afaceri de 19 milioane euro iar pentru anul acesta estimeaz¿ o cre¿tere organic¿ de 25% pentru cele 58 de unit¿¿i existente.
Despre Remedio
Lan¿ul de farmacii Remedio face parte din fondul de investi¿ii Pharma Investment (Islanda). Prima farmacie Remedio a fost deschis¿ în anul 1991 în Bucure¿ti de c¿tre familia Tudorache. La ora actual¿ Remedio are un num¿r de 58 de farmacii situate în ora¿ele: Bucure¿ti, Bihor, Br¿ila, Gala¿i, Sibiu, Timi¿oara, Ia¿i, Giurgiu, Constan¿a ¿i Bra¿ov