16-07-2014 | EXPIRA LA 15-08-2014
Job expirat
• Coordoneaza, conduce si monitorizeza toate activitatile de resurse umane: recrutare si selectie, orientare si instruire, evaluarea performantelor, stabilirea sistemului de compensatii si beneficii, politica de retentie a angajatilor
• Coordoneaza activitatea furnizorului de servicii de payroll&admin - segment externalizat
• Ofera suport coordonatorilor de departamente in realizarea si actualizarea JD-urilor
Recrutare si selectie:
• Implementarea procedurii de recrutare
• Analiza pietei de recrutare si alegerea celor mai bune resurse pentru recrutarea celor mai potriviti candidati
• Planificarea anuala si trimestriala a recrutarii si a necesarului de personal, impreuna cu sefii de departamente
• Coordonarea proiectelor de recrutare, impreuna cu sefii de departamente
• Definirea profilelor in vederea recrutarii si selectiei celor mai buni candidati conform cerintelor companiei
• Crearea si actualizarea continua a bazei de date de candidati
Orientare si instruire:
• Planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in companie
• Analiza nevoilor de training si dezvoltarea unui plan de training pentru dezvoltarea abilitatilor angajatilor
Evaluarea performantelor:
• Implementarea si dezvoltarea unui sistem de evaluare bazat pe perfomante si competente la nivel de companie
• Monitorizarea procesului de evaluare a personalului si asigurarea respectarii acestuia
Retentia angajatilor:
• Monitorizarea miscarilor de personal, a plecarilor si venirilor
• Stabilirea impreuna cu conducerea a unor masuri de imbunatatire a activitatii si de crestere a ratei de retentie a personalului
• Reducerea fluctuatiei de personal si asigurarea stabilitatii personalului
• Monitorizarea si supervizarea arhivarii documentelor de personal si asigurarea securitatii acestora
• Furnizare si analiza de rapoarte diverse legate de personal: rapoarte de fluctuatie, angajari, plecari, etc.
• Actualizarea continua a legislatiei muncii si asigurarea aplicarii ei in companie.
• Studii superioare socio-umane: psihologie, sociologie / specializare in managementul resurselor umane
• Minim 3-5 ani experienta pe un post similar, de preferat in industria F&B, lanturi de restaurante sau cafenele, precum si lanturi de hoteluri sau retail
• Cunostinte solide de legislatia muncii
• Experienta in evaluarea angajatilor si in folosirea diverselor tool-uri de evaluare
• Limba engleza – nivel avansat
• Abilitati de comunicare, verbal si scris, sociabilitate, planificare si organizare, spirit de echipa, diplomatie
• Atitudine proactiva, persuasiune, flexibilitate si adaptabilitate
• Orientare catre solutii si rezultate.
ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.
Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d