Job expirat
Defineste strategia si politicile de vanzare, prioritati, oferte de pret si strategii de abordare a clientilor, preturi si planuri de livrare.
Stabileste si dezvolta procesul de vanzare, abordarea de marketing si trade marketing.
Cunoaste si identifica: potentiali clienti majori, tendinte de piata si oportunitati de dezvoltare.
Stabileste si mentine relatii cu clientii existenti si initiaza actiuni pentru largirea portofoliului de clienti.
Prospecteaza si monitorizeaza evolutia pietei si se informeaza despre: competitori, preturi, discount-uri, promotii, propunand actiuni de eficientizare a vanzarilor.
Organizeaza si supervizeaza activitatea echipei de vanzari pe care o conduce si asigura dezvoltarea continua a nivelului profesional.
Analizeaza periodic activitatea echipei de vanzari, intocmirea rapoartelor si propune solutii in vederea imbunatatirii activitatii de vanzari.
Acorda suport supervisorilor de vanzari in activitatile de negociere, vanzare, relatiile cu clientii.
Propune si implementeaza sisteme de motivare pentru intreaga echipa de vanzari.
Evalueaza periodic performanta individuala a supervisorilor de vanzari, precum si performanta echipei de vanzari.
Studii superioare absolvite – profil economic.
Experienta profesionala de minim 5 ani de zile pe o pozitie similara (3 ani in FMCG).
Experienta relevanta in coordonarea unei echipe de vanzari.
Cunostinte avansate de limba engleza (vorbit, scris, citit).
Cunostinte avansate de lucru cu PC-ul (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
Permis auto – categoria B.
Excelente abilitati de comunicare, planificare, organizare si lucru in echipa.
Capacitati de gandire analitica si strategica, capacitatea de a lua decizii, abilitati de negociere, atitudine pro-activa, orientare catre client si rezultate.
Salariu motivant.
Bonus din vanzari.
Posibilitati de dezvoltare profesionala continua.
Loc de munca stabil intr-o companie multinationala.
Titan S.A. este o companie cu traditie pe piata de morarit si panificatie fiind una din cele mai vechi fabrici de profil din tara. In timp, compania si-a diversificat portofoliul de produse si a investit in construirea unei fabrici moderne cu o capacitate de productie mai mare.
Misiunea noastra este de a fabrica ¿i distribui produse de inalt¿ calitate si siguran¿¿ care sa corespund¿ nevoilor ¿n permanent¿ schimbare ale pie¿ei.
Av¿nd ca element de baz¿ f¿ina, vom fi prezen¿i pe mesele tuturor, indirect, prin intermediul produselor nostre.