Manager Vanzari D2D Rezidential Bucuresti

Telekom Romania Communications S.A.

26-08-2015 | EXPIRA LA 25-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Asigura, in regiunea alocata, atingerea obiectivelor cantitative si calitative de vanzari D2D si tehnice, conform strategiei din cadrul Directiei Procese Clienti Romania, aplicand tehnici de management adecvate si urmand procedurile si procesele companiei, cu scopul de a atinge obiectivele asumate;colaboreaza eficient cu Operatiunile Regionale, intelegand ca eficienta Regiunii inseamna cumul de peformanta tehnica si comerciala.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Coordoneaza la nivel procedural cat si operational activitatile de vanzari fix si mobil din canalul D2D, pentru atingerea obiectivelor de afaceri agreate la nivelul Diviziei Managementul Vanzarilor Romania;
- Supravegheaza activitatile de crestere a productivitatii vanzari D2D, utilizand la capacitate maxima forta de vanzare D2D;
- Planifica, organizeaza si coordoneaza activitatile de vanzari D2D din regiunea alocata, fiind prezent pe teren minim 50% pentru indeplinirea obiectivelor in concordanta cu politicile si procedurile Companiei si strategia comerciala;
- Impreuna cu Operatiunile Regionale analizeaza si implementeaza proiecte mici de dezvoltare, care sa stimuleze vanzarile D2D sau sa creasca eficienta retelei, pentru atingerea veniturilor si un grad ridicat de satisfactie a clientilor;
- Urmareste Bugetul lunar D2D ;
- Imparte obiectivele lunare intre Supervisorii Vanzari Zonale D2D si pe categorii de produse si face toate demersurile necesare pentru atingerea targetelor de vanzari fixe si mobile D2D ;
- Este responsabil cu analiza de profit si pierderi (P&L) D2D si propune si implementeaza actiuni corective acolo unde este cazul;
- Este responsabil cu analiza obiectivelor lunare versus realizari pentru Supervisorii Vanzari Zonale D2D per categorie de produs (fix & mobil);
Urmareste traseul de lucru stabilit Supervisorilor Vanzari Zonale D2D pentru a optimiza timpul si costurile legate de vizitele in teritoriu;
- Participa in procesul de selectie si de decizie de angajare pentru pozitiile de Supervisori Vanzari Zonale D2D;
- Intreprinde toate actiunile necesare pentru scaderea rotatiei personalului de vanzari al echipelor D2D formuland initiative concrete si participand activ la aplicarea acestora.
- Lunar stabileste discutii constructive cu echipele care gestioneaza reclamatiile clientilor, astfel incat sa inteleaga natura acestor reclamatii generate de canalul D2D si sa intervina imediat in echipele pe care le gestioneaza cu reguli de vanzare;
- Verifica implementarea actiunilor menite sa creasca rata de succes a vanzarii serviciilor si produselor fixe si mobile in cadrul canalului de vanzare D2D;
- Monitorizeaza activitatile de vanzari D2D si de realizare a targetului pe acest canal;


CERINTE

Studii:
- Studii superioare finalizate

Experienţa în muncă:
- Minim 5 ani experienţă de management al echipelor de vanzare de mari dimensiuni (peste 50 persoane cu sau fara raportare directa), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
- Minim 2 ani de experienta in dezvoltarea si implementarea de proiecte.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Spirit antreprenorial si cunostinte solide comerciale;
- Bune abilitati de analiza financiara;
- Foarte bune cunostinte de analiza si sinteza;
- Bune abilitati manageriale;
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Capacitatea de a lua decizii rapide;
- Cunoştinţe de baza în domeniul reţelelor de telecomunicaţii;
- Orientare spre rezultate si client;
- Excelente abilităţi de comunicare;
- Experienţă în formarea şi dezvoltarea unei echipe;
- Abilităţi de abordare şi soluţionare a problemelor;
- Atitudine proactivă si spirit de initiative.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.