Marketing manager

NISSA

21-03-2014 | EXPIRA LA 20-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizeaza bugetul de marketing si planifica activitatile departamentului in concordanta cu acesta;
- Elaboreaza strategia si politica de marketing si se asigura de implementarea acestora;
- Dezvolta si implementeaza campanii de marketing si realizeaza rapoarte de ajustari tactice, de segmentare si resegmentare, monitorizare piata;
- Genereaza studii de marketing/piata, analizeaza si propune in functie de nevoi produse noi si metode de largire a portofoliului de clienti si pozitioneaza/repozitioneaza produsele in functie de rezultatul studiilor;
- Identifica parteneriate strategice in vederea dezvoltarii brandului si gestioneaza portofoliul de parteneri si furnizori;
- Negociaza contracte de marketing in vederea obtinerii celor mai bune rezultate;
- Analizeaza competitia: pret, colectii, imagine, strategii;
- Propune, realizeaza si urmareste planul media;
- Supervizeaza relatiile cu media atunci cand lanseaza produse noi in vederea unei comunicari optime;
- Identifica si stabileste canale eficiente de comunicare cu clientii din punct de vedere marketing si customer service;
- Realizeaza campanii promotionale si materialele publicitare aferente pentru segmentul tinta;
- Raspunde de transmiterea materialelor si informatiilor legate de brand in timp util tuturor canalelor targetate;
- Dezvolta si raspunde de strategia de pret;
- Participa la evenimente de profil in calitate de invitat sau partner in cadrul carora reprezinta compania;
- Realizeaza planuri cu initiative de vanzare;
- Dezvolta si implementeaza campanii de cross- selling;
- Dezvolta, motiveaza si trainuieste echipa din subordine;
- Promoveaza si raspunde de site-ul companiei si magazinul online din punct de vedere vizual, al continutului si actualizarii informatiilor;
- Identifica instrumente noi de promovare a magazinului online;
- Imbunatateste procesele de munca din departamentul de marketing;
- Identifica si atrage fonduri pentru departamentul de marketing.


CERINTE

- Studii superioare in domeniul marketing;
- Experienta de minimum 3 ani pe un post similar – de preferat in fashion;
- Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
- Excelente abilitati de comunicare;
- Persoana creativa, cu initiativa si atitudine pozitiva;
- Cunostinte PC (Workd, Excel, Power Point);
- Cunostinte de Corel Draw si Adobe Photoshop;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de negociere.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania a luat nastere in anul 1993 si are ca obiect de activitate producerea si comercializarea propriilor colectii sub marca proprie.
NISSA inseamna in tot ce face creativitate, dinamism, deschidere, indrazneala, grija pentru detalii si frumos si nu in ultimul rand consecventa.
Colectiile NISSA se adreseaza: adolescentilor: casual si sport, si pentru persoane cu varste cuprinse intre 25-45 ani: casual, office si de seara.
Produsele sunt promovate atat in magazile proprii cat si in magazine agreate de noi.