08-09-2015 | EXPIRA LA 08-10-2015
Job expirat
Asigura flow-ul procedural si financiar al activitatilor din departamentul de media prin realizarea de tranzactii ce au ca obiect Creare / Modificare de Purchase Requisition si Receipts in Oracle; Ruleaza rapoarte din Oracle E-Business Suite pentru zona de responsabilitate PO Preparer si PO/ WIP Receiver;
Tine evidenta costurilor aprobate si a PR-urilor (hard-copy) cu semnatura tuturor aprobatorilor (Marketing Division, Procurement Division, Advertising agency);
Centralizeaza si verifica rapoartele lunare ale cheltuielilor de marketing pentru serviciile prestate dar nefacturate (Accruals) si le trimite la Financial Operations Division;
Asigura implementarea (la timp si la calitatea asteptata) si dezvoltarea tuturor componentelor din mixul de media al campaniilor de comunicare, in vederea atingerii obiectivelor de venit, marca si satisfactie a clientilor;
Colaboreaza cu clientii interni din directiile / departamentele beneficiare ale actiunilor de media / online (Marketingul Produsului, Vanzari, Resurse Umane, PR, etc) pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de media pe care acestia le solicita in briefurile de produs trimise catre Departamentul Comunicare Segment Rezidential;
Redacteaza (la timp si la calitatea asteptata) briefuri de comunicare / media / online si le trimite agentiei de creatie / media / online, pe baza cerintelor exprimate in briefuri de catre clientii interni, asigurandu-se ca obiectivele actiunilor sunt clar formulate si ca toate informatiile necesare agentiei pentru dezvoltatea campaniilor au fost incluse in brief;
Colaboreaza cu agentiile pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de publicitate ale companiei, in concordanta cu strategia si planurile de comunicare, concentrand toate eforturile si resursele catre atingerea obiectivelor de marketing;
Este responsabil ca toate actiunile de media/ online pe care le dezvolta si implementeaza sa cuprinda informatii clare, corecte si complete si sa fie livrate la termen;
Se asigura ca toate actiunile dezvoltate respecta pozitionarea de marca si identitatea vizuala a companiei;
Se asigura ca toate proiectele/campaniile de comunicare in care este implicat mentin focusul permanent pe cel mai inalt nivel al satisfactiei clientului;
Urmareste incadrarea in bugetul de publicitate alocat pentru toate proiectele pentru care e responsabil, cu ajutorul tehnicilor de masurare si control corespunzatoare, in vederea sustinerii pozitionarii marcilor, a cresterii notorietatii ofertelor si a cresterii profitabilitatii actiunilor de media;
Studiaza rapoartele de cercetare de piata si propune periodic superiorilor ierarhici solutii si idei de comunicare inovative pentru dezvoltarea marcilor companiei si cresterea notorietatii ofertelor.
Studii superioare preferabil in Comunicare, Marketing, Media;
2 ani experienta in domeniul finantelor;
2 ani de experienta in domeniul comunicarii (media&advertising) si a marketingului;
Cunostiintele si/sau experienta dobandite in companii ce au ca obiect de activitate de media&advertising constituie un avantaj;
Limba Engleza la nivel avansat;
Cunsotinte de Microsoft Office;
Excelente cunostinte tehnice in domeniu comunicarii media:
Media ATL – cunostinte de media clasica: strategie, planificare, evaluare, monitorizare;
Online Advertising (cunostinte generale privind activitatea de comunicare in mediul online);
Abilitati excelente de planificare si organizare;
Orientare puternica catre rezultate si client.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.