Job expirat
Obiectiv:
Urmareste atingerea cifrei de afaceri, volum, cota de piata si profitabilitatea bugetata prin pregatirea, alinierea, monitorizarea si corectarea executiei planurilor de dezvoltare cu fiecare client al departamentului KA.
Responsabilitati:
- Organizeaza si structureaza portofoliul de clienti
- Aproba recomandarile de actiuni promotionale in functie de obiectivele definite ale companiei
- Managementul bugetului de volum total si pe fiecare client
- Managementul bugetului de cheltuieli aferent activitatii KAM
- Defineste si monitorizeaza lunar indicatorii de performanta pentru fiecare subcanal/client in parte;
- Monitorizeaza piata si toate informatiile legate de KA
- Gestioneaza toate aspectele legate de derularea afacerii (forecast de volum, compensari, schimbari de pret, probleme administrative, colectarea datoriilor etc.);
- Conduce procesul de evaluare si dezvoltare a Key Account Managerilor.
- Absolvent studii superioare.
- Experienta in lucrul cu clienti mari/KA de cel putin 3 ani
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitati in management;
- Abilitati de coaching si dezvoltare a oamenilor;
- Permis de conducere (categoria B);
- Limba engleza
- Abilitati de operare PC (Windows, MS Office).
- Flexibilitate;
- Profesionalism.
PLUS HR SOLUTIONS este o companie foarte dinamica ce activeaza in domeniul Resurselor Umane. Serviciile noastre includ: recrutare si selectie de personal, executive search, assessment center, testare si evaluare psihologica, consultanta HR , recruitment advertising.
Clientul nostru, unul dintre cel mai importanti producatori de bere la nivel mondial, cauta candidati excelenti pentru pozitia de National Key Account Manager