Job expirat
Intocmeste documente primare de contabilitate: facturi, chitante.
Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul organizatiei si clientilor;
Asigura receptia clientilor si se preocupa de activitatea de protocol;
Administreaza baza de date a clientilor.
Experienta intr-o activitate similara constituie avantaj;
Experienta in relatii cu clientii constituie avantaj;
Operare PC: MS Office (Word, Excel, Saga-avantaj), Internet;
Abilitati de birotica si secretariat;
Abilitati de comunicare, spirit de echipa;
Capacitatea de a stabili prioritati, atentie distributiva;
Organizata, responsabila, serioasa;
Obligatoriu cunosterea limbii engleze la nivel avansat
Simtim ca, in afaceri, INCREDEREA ESTE ESENTIALA.
Analizam in profunzime fiecare caz in parte, gasim cele mai bune solutii, vorbim prin fapte si facem mai mult decat promitem.
Actionam cu convingerea ca, in afaceri, TIMPUL ESTE IMPORTANT .Performanta depinde de un management eficient. Ne mobilizam pentru a obtine cea mai rapida solutie valida la cererile clientului. Prioritatile clientului devin prioritatile noastre.
Stim ca, in afaceri, INFORMATIA ESTE FACTORUL CHEIE. Excelenta are la baza un management competitiv al cunostintelor. Investim o parte insemnata din resursele si eforturile noastre pentru a ne largi si aprofunda pregatirea si pentru a fi permanent informati cu privire la orice schimbari din ariile de activitate.
Apreciem CALITATEA SI PROFESIONALISMUL IN AFACERI.
Experienta de peste 15 ani ne obliga sa facem din conduita responsabila si din calitatea superioara a serviciilor trasaturi ale activitatii noastre. In plus, cautam permanent sa ne autodepasim. Succesul prezent si viitor al clientilor nostri este responsabilitatea noastra neintrerupta.