Job expirat
Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management in Word, Excel sau PowerPoint
Traduceri din/in limba engleza/romana.
Actualizarea produselor in magazinele virtuale detinute de companie
Sprijinirea colegilor din celelalte departamente
Alte activitati de natura administrativa
Gestioneaza contractele cu clientii si furnizorii societatii –
Asigura receptionarea / transmiterea corespondentei (telefon, e-mail, fax, curier) conform indicatiilor managerului
• Cunostinte bune de MS Office (Word, Excel), Internet
• Bune abilitati de comunicare;
• Persoana organizata, riguroasa, punctuala;
• Capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele-limita;
• spirit de echipa,atitudine pozitiva;
• Orientare catre client;
• Sa fie proactiv in gasirea de solutii si rezolvarea problemelor;
• Rezistenta la stres;
- decontare transport
- telefon serviciu
- bonusuri pentru performanta
ASTRA este primul producator privat de tehnica de securitate din Romania.
Societate cu capital integral privat, fondata in 1991, a devenit liderul national in productia de camere de tezaur, cu peste 160 construite. Treptat ne-am extins portofoliul, ajungand in prezent sa oferim:
solutii complete de securitate mecanica
solutii complete de securitate electronica
solutii complete de arhivare
mobilier metalic
solutii de protectie destinata sectorului medical
Inovatori
Societatea noastra detine doua brevete de inventie pentru tezaur modular si usa de tezaur.
Suntem an de an prezenti la cele mai importante manifestari expozitionale internationale pentru a fi la curent cu ultimele noutati in domeniu.
Parteneri puternici
Avem in portofoliu atat produse proprii cat si solutii si produse ale celor mai prestigioase companii din domeniu pe plan european si mondial.