07-02-2017 | EXPIRA LA 09-03-2017
Job expirat
Mentinerea relatiilor cu autoritatile locale
Depunerea documentatiei pentru autorizatii de construire Procurarea diverselor avize si aprobari
Coordonarea personalului administrativ: gradinar, ingrijitor, personal curatenie.
Activitati de customer support/ customer care: Programare intalniri, intampinare clienti, prezentarea proiectului catre client, mentinerea relatiilor cu clientii prin email si telefon, follow-up clienti
Avantaj- experienta pe un post ce presupune interactiune cu publicul/PR/marketing
Persoana placuta, deschisa
Abilitati de comunicare: va mentine relatia cu clientii si autoritatile locale
Rezistenta la stres
Cunostinte avansate de Limba Engleza
Cunostinte de Limba Germana- avantaj
Permis de conducere cat. B
Cunostinte de operare MS Office
Se ofera:
- salariu fix motivant
- masina de serviciu, decont transport, laptop, telefon
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!