OFFICE MANAGER / SECRETARY

PowerConcept Electronics

30-03-2015 | EXPIRA LA 29-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitati generale de secretariat
- Activitati de office management
- Activitati de contabilitate primara
- Activitati de raportare


CERINTE

- Studii superioare tehnice in curs de finalizare (de preferinta: electronica, automatizari, calculatoare)
- Cunostinte de baza PC (pe platforme Windows si MAC OS)
- Cunostinte foarte bune de utilizare pachet Office (in special Excel)
- Cunostinte avansate de limba engleza
- Cunostinte si experienta in utilizarea aparaturii de birou: copiator, fax, etc. – avantaj
- Cunostinte minime de contabilitate primara – avantaj
- Permis conducere - avantaj


- Persoana organizata, responsabila, onesta
- Adaptabilitate, deschidere catre nou, initiativa, lucrul in echipa
- Abilitati de comunicare si relationare
- Capacitate de analiza, sinteza si selectie a informatiilor
- Abilitati de organizare (gestionare, arhivare), planificare, coordonare
- Aptitudini de comunicare orala si scrisa si de a lucra cu documente


BENEFICII OFERITE

- Formare si dezvoltare profesionala
- Pachet salarial atractiv bazat pe experienta si rezultate
- Un mediu de lucru placut
- Posibilitatea de a avansa in cariera


DESCRIEREA FIRMEI

PowerConcept Electronics este o companie de servicii de inginerie (proiectare, re-proiectare, prototyping, reparatii etc.), consultanta tehnica si producator in domeniul electronic, axata in principal pe domeniul electronicii de putere.