Job expirat
Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul organizatiei;
Ridica si expedieaza corespondenta la destinatari;
Pastreaza si opereaza in registrul de evidenta dispozitiile conducerii;
Asigura receptia clientilor si se preocupa de activitatea de protocol;
Administreaza baza de date a clientilor;
Intocmeste documente primare de contabilitate: facturi, chitante (se foloseste SAGA)
Minimum studii medii, studiile superioare constituie avantaj;
Experienta intr-o activitate similara constituie avantaj;
Experienta in relatii cu clientii constituie avantaj;
Operare PC: MS Office (Word, Excel,Saga- avantaj), Internet;
Abilitati de birotica si secretariat;
Abilitati de comunicare, spirit de echipa;
Capacitatea de a stabili prioritati, atentie distributiva;
Organizata, responsabila, serioasa;
Atentie la detaliu;
Obligatoriu cunosterea limbii engleze la nivel avansat
Candidatul ideal:
sa fie corect, implicat si prompt in activitatea curenta;
sa fie comunicativ si team-player, atunci cand este necesar;
sa fie atent la detalii, sa stie sa-si organizeze eficient timpul;
ne plac si sustinem persoanele proactive, care vor sa creasca intr-o echipa dinamica;
ne plac si mai mult persoanele ambitioase, perseverente, care stiu clar ce vor in viata lor profesionala.
Salariu motivant, in functie de experienta
Crestere salariala cu 10% in fiecare an
Plata orelor suplimentare
Mediu de lucru placut
Posibilitati reale de promovare
Prime in functie de rezultate
Telefon de serviciu (internet nelimitat la viteza 4G)
Beneficii speciale:
4 zile libere/ an (1 pe trimestru) - aditional concediului legal
Week-enduri prelungite: 8 zile libere partiale (4 ore Vineri, 4 ore Luni) (2 pe trimestru)
Zi libera platita cu ocazia zilei de nastere