15-04-2016 | EXPIRA LA 15-05-2016
Job expirat
- Coordoneaza activitatea de inregistrare, gestiune, solutionare si monitorizare a reclamatiilor primite la nivelul Bancii;
- Analizeaza si intocmeste raspunsurile pentru reclamatiile primite din partea clientilor, autoritatilor si asociatiilor de protectia consumatorilor;
- Urmareste ca raspunsurile formulate sa fie corecte, complete, prietenoase, orientate spre solutie;
- Mentine o foarte buna relatie de colaborare atat cu departamentele din Centrala, care furnizeaza informatii/solutii, cat si cu sucursalele, care asigura reprezentarea bancii la autoritati (ANPC) sau clienti;
- Se asigura ca raspunsurile se transmit cel tarziu in termenele procedural/legale;
- Actioneaza pentru a limita riscurile operationale sau reputationale, astfel cum reies din reclamatii, oferind in functie de caz, suport sucursalelor in relatia cu autoritati, clienti/potential clienti;
- Formuleaza propuneri de imbunatatire a proceselor operationale/produselor/serviciilor bancii, in urma analizarii reclamatiilor.
• Experienta in activitati de Call Center sau in institutii financiar-bancare prezinta un avantaj;
• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
- Persoana deschisa, sociabila;
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
- Perseverenta, orientare spre calitate si rezultate;
- Dinamism, proactivitate;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres;
- Spirit de echipa, buna relationare si gestionare a conflictelor;
- Cunoasterea unei limbi straine, minim la nivel conversational;
Piesa centrala a GRUPULUI FINANCIAR BT
Management international
15% BERD – actionariat si peste 500 de banci corespondente in intreaga lume
Emitent transparent la Bursa de Valori Bucuresti
Peste 500 unitati in toata tara
Vizeaza calitatea si excelenta bancara, flexibilitate,
concept puternic de «client service»