Job expirat
Obiectivul / misiunea postului
Asigura alinierea produselor de tip card si a serviciilor aferente la masurile interne si externe de prevenire a fraudei. Domeniile acoperite se refera la mediul intern, extern si clienti.
Responsabilitati principale
•Monitorizeaza si urmareste prevenirea fraudelor prin intermediul sistemului de frauda existent , introducerea de parametrii si alerte, trimiterea de SMS-uri, contactarea clientilor si blocarea cardurilor in vederea prevenirii eventualelor tranzactii frauduloase
•Verifica instiintarile de risc si frauda furnizate de organizatiile internationale de carduri. Concepe, solicita si analizeaza noi rapoarte de activitate privitoare la activitatea cu carduri in vederea crearii unor noi scenarii de frauda.
•Informeaza in timp util managementul departamentului despre fraudele in activitatea cu carduri pentru a decide impreuna cu managementul masuri corecte pentru situatiile aparute
•Propune solutii de prevenire, stopare si rezolvare a fraudelor.
•Monitorizeaza si gestioneaza incidentele in care in ATM-urile sucursalelor se gasesc carduri blank si sprijina sucursala cu toate informatiile necesare pentru identificarea cardurilor ce au fost utilizate.
•Raporteaza tranzactiile frauduloase zilnic/lunar/trimestrial in functie de solicitarile primite
•Colaboreaza in toate proiectele, implementarile si modificarile de produse si servicii cu carduri. in ceea ce priveste aspectele de risc si frauda legate de activitatea cu carduri cu departamentel conexe implicate sau cu furnizorul aplicatiei in house.
•Participa la elaborarea normelor, procedurilor interne si a documentelor bancare pentru implementarea serviciilor specifice si/ sau le modifica pe cele existente, astfel incat sa fie asigurata permanent respectarea regulilor de prevenire a fraudei conform specificatiilor Visa, MasterCard si a cerintelor interne NBG.
•Participa la forumurile nationale si internationale anti-frauda, colaboreaza cu autoritatile in domeniu in vederea rezolvarii cazurilor de frauda.
•Educatie: studii superioare cu profil economic
•Limbi straine: limba engleza la nivel mediu/avansat– scris, vorbit, citit
Experienta profesionala:
- experienta in activitatea bancara/ carduri de minimum 1 an
- cunostinte specifice privind activitatea de risc si frauda carduri
Abilitati/ cunostinte specializate:
- abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat cunoasterea reglementarilor BNR privind activitatea carduri
- cunoasterea Reglementari internationale privind activitatea de emiterea si acceptare la plata a cardurilor VISA/MasterCard
Competente:
- comunicare verbala si in scris
- capabil sa lucreze din proprie initiativa
- adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple, incertitudini si ambiguitati)
- capacitate de analiza a datelor
- capacitate de concentrare si atentie la detalii
- capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
- capacitatea de organizare a volumului propriu de munca
- capacitate de identificare si rezolvare a problemelor
Cu o experienţă de 18 ani de activitate, Banca Românească oferă clienţilor săi o gamă largă de produse şi servicii pentru persoane fizice şi pentru corporaţii.
În octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din Europa de Sud-Est, Grupul National Bank of Greece (NBG), a achiziţionat pachetul majoritar la Banca Româneasca S.A., deţinând în prezent 89,070% din capitalul social al acesteia. Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) este un alt acţionar important, deţinând 10,209% din capitalul social al băncii.
Prin susţinerea financiară a grupului, capitalul Băncii Româneşti s-a majorat substanţial, ajungând în prezent la aproximativ 200 milioane Eur. Banca Românească dispune de o reţea naţională formată din 134 de sucursale, din care 36 sunt situate în Bucureşti şi 6 centre de afaceri.
Grupul NBG este cel mai mare grup financiar din Republica Elenă fiind fondat în anul 1841 şi listat la Bursa de Valori din Atena încă din anul 1880. Începând cu octombrie 1999 este listat şi la Bursa de Valori din New York. Grupul NBG deţine o poziţie dominantă pe piaţa serviciilor financiare din Grecia, cu peste 1000 unităţi bancare în ţară şi în străinatate şi un portofoliu de 10 milioane de clienţi.
În afara activităţilor bancare specifice, Grupul National Bank of Greece desfaşoară în România o serie de alte operaţiuni în diverse domenii financiare. Dintre companiile mai reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece în România se numără: NBG Securities Romania, Societatea de asigurare - reasigurare GARANTA, NBG Leasing IFN S.A şi NBG Factoring Romania.