Job expirat
Prezentarea si promovarea prin telefon a produselor si serviciilor institutiei
Preia apelurile (inbound) si solicitarile venite prin apeluri,
Initiaza apeluri (outbound) catre prospecti (clienti potentiali si intermediari de credite) din baza de date alocata
Inregistreaza apelurile inbound si otbound
Repartizeaza clientii potentiali spre solutionare in cea mai apropiata agentie
Monitorizeaza printr-o legatura permanenta cu agentiile statusul clientilor repartizati in functie de etapa in care se afla leadul transmis (in colectare, in aprobare, la risc, disbursat)
Asigura feedback in vederea imbunatatirii activitatii de call center
Propune catre seful ierarhic directii de imbunatatire a activitatii
Intocmeste rapoarte zilnice saptamanale si lunare cu privire la activitatea desfasurata
Ofera informatii clientilor potentiali despre produsele si campaniile firmei
Identifica nevoile clientilor potentiali
Contacteaza clientii in vederea preluarii de informatii suplimentare
Emite si transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor;
Urmareste mesajele trimise de clienti si ofera raspunsurile corespunzatoare solicitarilor clientilor;
Urmareste si propune modul de rezolvare a diferitelor aspecte aparute in activitatea de zi cu zi;
Realizeaza analize si rapoarte despre activitatea depusa si rezultatele obtinute
Absolvent facultate (de prferat studii economice)
Experienta similara minim 1 an
Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.