Job expirat
Realizarea target-urilor cantitative si calitative stabilite la nivel de departament si imbunatirea performantelor echipei.
Contactarea telefonica a clientilor ce inregistreaza intarzieri la plata ratelor lunare si recuperarea sumelor datorate de acestia:
apelarea clientilor restantieri si notificarea acestora cu privire la sumele restante si data de plata
oferirea de informatii si servicii de consiliere
identificarea datelor de contact corecte pentru clienti si actualizarea bazei de date interne
urmarirea respectarii angajamentelor de plata
identificarea cazurilor de frauda
preluarea apelurilor telefonice cu privire la probleme plati
raportarea catre superiorul direct a tuturor situatiilor care influenteaza colectarea creantelor si a tuturor situatiilor care au impact asupra activitatii de collection
Se asigura ca se respecta atat regulile de compliance cat si cele interne / externe
Se asigura ca respecta regulile interne si legale referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal
AVANTAJ- experienta in colectare creante
Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Cunostinte generale ale instrumentelor de plata
Cunostinte medii de operare PC
Bune cunostinte de Excell
Limba engleza, nivel mediu
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
Capacitatea de a lucara in echipa
Rezistenta la stres
Initiativa
Flexibilitate
Gandire analitica
Orientare catre identificarea solutiilor
Atitudine pozitiva
– bonuri de masa
– bonusuri de performanta lunare
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!