Job expirat
- Contactarea telefonica a debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
- Informarea debitorilor in legatura cu aspectele specifice debitelor/platilor si negocierea in vederea recuperarii sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
- Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
- Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala;
- Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
- Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii in aplicatia interna, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
- Duce la indeplinirea altor cerinte venite din partea conducerii companiei.
- Abilitati dovedite de negociere si putere de convingere;
- Atentie la detalii si bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor;
- Capacitatea de a relationa cu persoane dificile;
- Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu debitori in regim de call-center reprezinta un avantaj;
- Bune abilitati de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
- Disponibilitate de a lucra in ture, part-time.
Salariu 800 RON lunar net;
Tichete de masa;
Bonus de performanta;
Abonament medical privat;
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Program de lucru 6 ore pe zi, in ture + flexibilitate la ture
Suntem o societate cu profil juridic, specializata in recuperarea de creante, avand in gestiune portofolii de la jucatori importanti din domeniul bancar si servicii.