Job expirat
Colectorul de debite va trebui sa initieze apeluri telefonice catre clienti persoane fizite in scopul recuperarii debitelor restante de la clienti persoane fizice care au intarzieri la plata ratelor, conform termenelor si procedurilor departamentale.
Va identifica solutii pentru clienti si va obtine promisiuni de plata de la acestia, aplicand tehnici de negociere si recuperare in conditiile respectarii standardelor de calitate stabilite.
Va informa si instrui clientii in legatura cu modalitatile de plata, scadentele de plata, valoarea debitelor, valoarea ratelor lunare.
Va intocmi rapoarte specifice activitatii.
Studii superioare economice de preferat
Cunostinte de limba engleza la nivel mediu
Absolvent licenta sau masterand
Cunostinte operare PC
Abilitati de comunicare eficienta
Gandire analitica
Seriozitate, promptitudine in indeplinirea sarcinilor
Capacitatea de relationare si lucru in echipa
Initiativa, atentie la detalii, perseverenta, flexibilitate in negociere
-salariu atractiv, adaptat in functie de aptitudinile fiecaruia
-bonuri de masa
-bonusuri
-asigurare medicala
UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.
Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.
Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro