OFITER HELPDESK

PATRIA CREDIT

20-01-2015 | EXPIRA LA 19-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera suport tehnic la fata locului si la distanta, in urma cerintelor de la utilizatori, pentru toate compenentele PC hardware, software si pentru perifericele asociate;
Inregistreaza apelurile si solicitarile de suport, le prioritizeaza si documenteaza rezultatele acestora in sistemul de ticketing pentru a facilita solutionarea solicitarilor comune;
Pune in functiune calculatoarele si perifericele asociate, inclusiv noi instalari si repunerea in functiune a echipamentelor existente;
Mentine legatura cu colegii din departament pentru a asigura continuitatea serviciilor pentru toti utilizatorii;
Instaleza si configureaza programe software si sisteme de operare la standardele agreate;
Intretine calculatoarele si perifericele existente la standardele normale de functionare, prin efectuarea de upgrade-uri, noi instalari si desfasurarea de proceduri de rutina;
Se asigura ca sistemele si programul software de HelpDesk sunt actualizate si ca mesajele sunt transmise si feedbak-ul este primit cu promptitudine;
Participa la elaborarea si mentinerea unui inventar complet al componentelor hardware si software;
Sustine traininguri pro-active pentru utilizatori si participa la programe de constientizare;


CERINTE

Studii medii (de preferat superioare in domeniul IT)
experienta anterioara minum 1 an pe o pozitie similara
Cerinte specifice postului: cunostinte de baza despre sistemul de operare, sisteme de fisiere, strategii si reguli de securitate; cunostinte de baza referitoare la privilegii si restrictii ale utilizatorilor , conturi de utilizatori; cunostinte de baza despre functionarea retelelor, tipuri de retele, medii de comunicatii, tipologii specifice, construirea si intretinerea infrastructurii de retea, transmisii de date


DESCRIEREA FIRMEI

Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.