Job expirat
Pentru clientul nostru, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrală şi de Est, recrutam Ofiter metodologie contabila - Bucuresti.
Responsabilitatile postului:
Participa la elaborarea monografiilor contabile pentru operatiunile contabile inregistrate in banca si pentru proiectele de dezvoltare de noi produse bancare;
Asigura implementarea corecta din punct de vedere contabil a produselor noi in sistemele informatice ale bancii si urmareste respectarea ulterioara a tratamentului contabil si a monografiei transmise;
Elaboreaza, actualizeaza si adapteaza politicile contabile aplicabile operatiunilor desfasurate;
Participarea la elaborarea si actualizarea procedurilor/ instructiunilor interne de lucru cu modificarile de natura contabila si legala pe masura intrarii lor in vigoare;
Participa la verificarea normelor si procedurilor interne care sunt primite in analiza;
Identificarea anumitor aspecte ce privesc atat activitatea interna a Directiei Contabilitate cat si din alte zone care necesita imbunatatiri si gasirea solutiilor pentru optimizarea acestora;
Asigura suport in relatia cu auditorii externi si cu BNR-ul prin pregatirea informatiilor solicitate cu respectarea deadline-urilor si a unui nivel de calitate superior;
Implicarea in procesul de inchidere de luna prin efectuarea verificarilor necesare asigurarii unei balante de verificare corecte si complete;
Asigura suport pentru alte departamente/ directii pentru solutionarea erorilor privitoare la operatiuni contabile complexe;
Dezvoltarea de rapoarte de detaliere necesare si automatizarea proceselor de verificare/ detaliere;
Studii superioare economice;
Cel putin 3 ani experienta in contabilitate in sistemul bancar sau in audit financiar pentru entitati din sistemul bancar;
Cunostinte avansate de contabilitate,
Cunoastrea standardelor de raportare financiara (IFRS) si a reglementarilor contabile aplicabile bancilor din Romania;
Cunostinte avansate MS Office (Excel, Word etc.)
Limba engleza: nivel avansat (scris si vorbit);
Abilitati de planificare, organizare, comunicare;
Capacitate de analiza si sintetizare a informatiilor;
Capacitate de a lucra in echipa si de a se incadra in termenele solicitate;
HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.