Job expirat
• Monitorizare portofoliu prin contact telefonic pe toata perioada creditului;
• Identifica proactiv eventualele probleme de neplata ale clientilor si propune solutii;
• Monitorizeaza printr-o legatura permanenta cu agentiile statusul clientilor repartizati in functie stadiul creditului;
• Realizeaza rapoarte de monitorizare a portofoliului de clienti;
• Optimizeaza in permanenta fluxul de date/rapoarte in ceea ce priveste activitatea desfasurata si contribuie la dezvoltarea procedurilor si fluxului de creditare.
• Studii superioare finalizate (profil economic);
• Experienta anterioarade minim 1 an pe un post ce implica relationarea telefonica cu clientul (call center, vanzare directa/asistenta la vanzare/customer service etc.);
• Experienta anterioara in creditare reprezinta un avantaj;
• Aptitudini excelente de comunicare;
• Cunostinte in utilizarea PC, Excel (cunostinte avansate)
Angajarea se va face pe perioada determinata de 6 luni, cu posibilitate de prelungire
Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.