Online Marketing Specialist- domeniul pharma

QLT.ro

17-02-2011 | EXPIRA LA 23-02-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- monitorizare site-uri din portofoliul companiei;
- implicare activa la imbunatirea imaginii acestora;
- participa la conceperea mesajelor si realizarea materialelor de promovare a imaginii site-ului si companiei, propune si asista la realizarea grafica a acestora;
- analize de piata cu privire la pozitionarea pe piata a companiei si a site-urilor din portofoliu;
- gestionare informatii de marketing de pe site;
- monitorizarea concurentei, realizarea de statistici si analize asupra activitatii acestora;
- realizeaza planuri si strategii de marketing online;
- dezvolta si intretine relatia cu partenerii mass-media;
- monitorizeaza derularea si rezultatele actiunilor de marketing;
- asigura suport partenerilor site-urilor si a paginilor virtuale ale companiei;
- coordoneaza campaniile de promovare in media si alte canale de promovare.


CERINTE

- experinta de minim 3 ani pe o pozitie similara- constituie avantaj;
- studii superioare finalizate (specializare marketing online/comunicare);
- cunostinte PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, constitue avantaj (Photoshop, Corel);
- excelente abilitati de comunicare in scris, interrelationare si lucru in echipa.


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Raporturile de afaceri promovate de noi implica acceptarea premisei ca singura modalitate de obtinere a succesului este aceea in care toate partile implicate castiga, iar acest succes nu se poate obtine dintr-o simpla joaca.
Valorile noastre sunt: Profesionalism, Inovatie, Calitate.

Consultantii si colaboratorii nostri au diferite specializari, precum: psihologie-sociologie, drept, managementul organizatiei, marketing si relatii internationale. Acestia sunt pregatiti sa initieze, sa deruleze si sa finalizeze orice tip de proiect: recrutare clasica, head-hunting, executive search in toate domeniile de activitate: FMCG, farmaceutic, constructii, domeniul tehnic, IT, turism/hoteluri, auto, media, publicitate, transport, servicii, productie, agricol, imobiliar, bancar etc.

Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul unui candidat si de a identifica capacitatea acestuia de a se integra in echipe si de a aduce plus valoare echipelor respective.