Job expirat
- introducerea in sistemul de gestiune a comenzilor primite de la clientii mass market;
- centralizarea si verificarea comenzilor transmise de catre clientii mass market;
- tinerea evidentei comenzilor livrate si a restantelor;
- emiterea documentelor aferente livrarii;
- avizarea si facturarea comenzilor care urmeaza sa fie livrate;
- administrarea bazei de date « documente MM.xls » : introducerea codului de magazin, a numarului de comanda/factura/aviz/NIR pentru fiecare comanda livrata;
- operarea retururilor de la clientii mass market in sistemul de gestiune;
- operarea corectiilor si solicitarea fiselor de sold clientilor mass market;
- verificare stadiului pregatirii comenzilor si urmarirea respectarii termenelor de livrare;
- colaborare cu colegii din teren in vederea identificarii tuturor situatiilor de neconformitate ce pot aparea in urma facturarii si livrarii catre clienti si propunerea de solutii pentru eliminarea acestora.
Pentru ca suntem o echipa flexibila si cu abordare curajoasa, ne-am dori ca si tu sa fii la fel.
Pentru ca suntem entuziasti, ne-ar bucura sa gasim aceasta calitate si la tine.
Pentru a avea succes in acest rol trebuie sa indeplinesti urmatoarele criterii:
- experienta minim 1 an intr-un post similar;
- experienta in domeniul birotica – papetarie si in lucrul cu retelele mari de retail reprezinta un avantaj;
- sistem de operare windows (word, excel foarte bine, la nivel de vlookup, pivot, etc.), internet;
- persoana deschisa, atenta la detalii, promptitudine in rezolvarea problemelor;
- bune abilitati de comunicare;
- abilitatea de a lucra in conditii de termene scurte si presiune.
Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime, iti oferim:
- Un salariu fix atractiv;
- Bonus in functie de performanta echipei si celei individuale;
- Decontarea transportului pana la punctul de preluare de catre microbuzul firmei;
- Bonuri de masa;
- Instruire/formare profesionala;
- Telefon mobil;
- Suportul intregii echipe..
Dacris Impex este prezent de peste 17 ani pe piata romaneasca si este specializat in importul, distributia si comercializarea articolelor de birou si a produselor tiparite. Dacris este unicul importator al produselor Pilot in Romania si distribuitor pentru branduri de renume precum: 3M, Fellowes, Tarifold, Xerox, HP, Esselte, Rapid, Aero, Etilux, Elba, Brother, Papyrus, Noki, Trodat, Tork, Aurora, M&M, L’Oblique.
In 2008 Dacris a lansat primul catalog de articole de birou ce continea produse realizate din materiale reciclate. A promis atunci ca va dezvolta constant aceasta categorie de produse eco. De aceea in catalogul anual de produse Dacris a creat un capitol special, destinat in exclusivitate produselor de birou eco.
In 2009 Grupul Dacris devine al doilea jucator national pe piata articolelor de birou si si-a mentinut pozitia pana in prezent.
In 2012 Dacris a primit premiul pentru “Regional Reseller of the Year”, cea mai importanta recunoastere la nivel european pe care o poate primi o companie specializata in distributia de birotica si papetarie.