Job expirat
Responsabil pentru operarea si arhivarea corecta si la timp a contractelor de servicii semnate de catre clientii rezidentiali (daca aceasta activitate este in vigoare) conform procedurilor interne.
Responsabil cu evidenta si pastrarea contractelor arhivate, precum si cu pastreaza confidentialitatii tuturor informatiilor trecute in aceste contracte, respectand politicile firmei si legislatia in vigoare.
Opereaza in sisteme activarile/ inregistrarile/ modificarile de contracte de servicii pentru segmentul rezidential, apartinand diferitelor canale de vanzare.
Opereaza in sisteme procesele verbale primite pentru instalare conform documentelor primite si se asigura de corectitudinea informatiilor introduse.
Se asigura ca informatiile din fiecare contract pe care urmeaza a-l opera respecta atat procedurile specifice procesului de Activare, cat si alte proceduri ce au legatura cu acest proces.
Introduce/ opereaza in sisteme informatiile asa cum sunt ele completate, respectand standardele de scriere, precum si cerintele obligatorii incluse in procedura de Activare si Arhivare.
Se asigura ca toate inregistrarile pe care le opereaza in bazele de date, indeosebi in sistemul de activare, sunt corecte, conform cu solicitarea/ contractul semnat.
Raporteaza imediat orice tentativa de frauda ce este identificata si care ar putea conduce la prejudicii financiare sau de imagine pentru UPC.
Contacteaza clientii prin apeluri telefonice si/ sau email-uri pentru confirmare produse si contract.
Programeaza instalarea, impreuna cu clientul, conform intervalelor libere ale echipelor de instalare, urmand procedurile in vigoare.
Clarifica cu clientul oferta contractata si ofera solutii in ceea ce priveste produsele initial contractate daca este cazul, prin renegocierea produselor.
Se asigura de satisfactia clientului in ceea ce priveste interactiunea cu UPC; in cazul in care identifica o nemultumire se asigura ca actioneaza inspre corectarea situatiei.
Efectueaza operatiuni de corectare erori pentru conturile identificate avand erori.
Arhiveaza contractele; arhiveaza procesele verbale si orice document primit conform instructiunilor transmise.
Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj.
Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Oracle, Word, Excel, PowerPoint.
Minim 6 luni experienta in cadrul unui department/echipe de activare/ sau de relatii cu clientii.
Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva.
Buna organizare, precizie, spirit analitic, atentie la detalii.
Integritate si dedicare; deschidere si onestitate.
Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua.
Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar.
Contractul se semneaza pe o perioada determinata!
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.