Operator call-center

Dasha online

18-09-2017 | EXPIRA LA 18-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- confirmarea, prin e-mail sau telefonic, a comenzilor clientilor;
- oferirea de informatii clientilor referitoare la produsele si serviciile companiei (prin e-mail sau telefon);
- respectarea procedurilor interne privind fluxul comenzilor;
- comunicarea si colaborarea cu celelalte departamente in vederea imbunatatirii permanente a serviciilor oferite de catre companie.


CERINTE

- o persoana careia ii face placere sa vorbeasca la telefon, dornica sa ofere informatii clientilor despre produsele si serviciile companiei;
- o persoana capabila sa se adapteze diferitelor tipologii de clienti, care poate invata si transmite proceduri, dar in acelasi timp stie sa se plieze pe nevoile clientilor;
- o persoana atenta la detalii, care comunica cu usurinta, atat verbal cat si in scris;
- atitudine pozitiva, optimism, putere de convingere.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
Postul de Operator call-center este sansa ta de a lucra in mediul online, de a invata despre clienti, proceduri, flexibilitate si atitudinea potrivita.
Iti oferim posibilitatea de a creste profesional si de a descoperi ce vrei sa faci in cariera intr-un program flexibil, atat pentru full-time cat si part-time.

Descrierea companiei
www.dasha.ro este unul dintre primele magazine online de fashion din Romania.
Prin profesionalism, munca si atitudine am reusit sa oferim clientilor nostri produse de calitate si servicii de incredere.


DESCRIEREA FIRMEI

www.dasha.ro este unul dintre primele magazine online de fashion din Romania.
Prin profesionalism, munca si atitudine am reusit sa oferim clientilor nostri produse de calitate si servicii de incredere.