Operator Call Center&Receptie

ConSeco International S.R.L.

14-12-2017 | EXPIRA LA 13-01-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba engleza (nivel avansat)
- o alta limba straina constituie un avantaj
- Student/Absolvent facultate
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

ConSeco International is a company wich offers profesional consultancy in human resources for all industries.

ConSeco was founded in 2001 and has on the beginning partners who are active in the following areas: pharmaceutical, parapharmaceutical, cosmetics, medical devices, private hospitals, etc.

Since 2007 we provide specialised services to all kind of companies.