Job expirat
- Apelarea telefonica a persoanelor fizice/juridice
- Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite
- Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii
Candidatul potrivit:
- Studii medii finalizate
- Persoana carismatica, empatica si calma cu abilitati de comunicare si interrelationare
- Experienta profesionala in call center nu este obligatorie, insa reprezinta un avantaj
- Cunostinte de baza operare PC
- Abilitatile de organizare si prioritizare a sarcinilor, precum si atentia la detalii fac parte din bagajul candidatului
Beneficii si alte informatii
- Pachet salarial compus din parte fixa plus bonusuri, prime, premii din concursuri
- Orele suplimentare lucrate sambata (optional) platite cu un spor de 250%
- Program de lucru hibrid (dupa finalizarea perioadei de acomodare de 30 zile)
- Asigurare medicala privata , abonament bookster si discount 7card
- 21 zile concediu pe an + zile libere la aniversare
- Posibilitatea de dezvoltare profesioanala in cadrul companiei
Prin sucursalele din București și Brașov, oferim întregul nostru suport clienților aflați în întregirea echipelor interne, fie pentru zona de white collar - personal de birou, fie pentru cea de blue collar - echipe de muncitori, personal producție, logistică, etc.