Job expirat
- Primeste si gestioneaza apelurile telefonice venite de la clientii companiei;
- Contactează clientii din baza de date;
- Deruleaza activitatea conform politicii companiei.
- Abilitati excelente de comunicare si atitudine orientata spre client;
- Buna cunoastere a limbii romane, dictie;
- Rezistenta la stres si atentie la detalii;
- Atitudine pozitiva;
- Putere de convingere, tenacitate;
- Cunostinte operare PC (MS Office, Outlook);
- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj.
- Program fix;
- Salariu fix si bonus pentru indeplinirea targetului.
MERIDIAN, prin cele doua showroom-uri ale sale, se prezinta ca una din cele mai moderne concesiuni bimarca Dacia-Renault. Obiectivul companiei MERIDIAN este sa ofere solutii practice intr-un mod transparent, eficient si profesional. MERIDIAN este o institutie care creste constant, se adapteaza permanent la nou, schimba tehnologiile, introduce noi servicii pentru a veni in intampinarea solicitarilor clientilor. Compania MERIDIAN va continua sa lupte pentru deviza care o defineste: capacitatea de a anticipa si inova. Succesul nostru depinde de succesul clientilor nostri. Pentru a ne atinge obiectivele, vom continua sa ne bazam pe increderea clientilor nostri, dar mai ales pe activitatea lor alaturi de noi.
MERIDIAN - un singur nume, o mare familie!