Job expirat
Candidatul ideal
Experienta nu este obligatorie, insa ne-am dori sa ai:
Bune ablilitati de comunicare;
Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
Deschidere si interes in ceea ce priveste rezolvarea cerintelelor clientilor nostri.
Atentie la detalii;
Atributiile postului presupun:
Preluarea apelurilor telefonice si a solicitarilor primite pe e-mail din partea clientilor;
Identificarea corecta a clientilor in baza de date si solutionarea problemelor pe care acestia le intampina.
Ce iti oferim?
Program de lucru flexibil, 8h/zi (in ture in intervalul 6:30- 22:30)
Training-uri de start-up si traininguri de dezvoltare profesionala;
Mediu de lucru modern;
Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa;
Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.
Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.
Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).
Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.
Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.
Te invitam sa afli mai mullte despre noi.