Job expirat
- Inregistreaza in gestiune produsele receptionate, verifica documentele de insotire a marfurilor (avize, facturi, certificate de calitate, certificate de conformitate, packing list etc. ) si intocmeste notele de intrare – receptie;
- Tipareste formularele de comenzi conform rutelor de livrari si preda formularele catre Seful de depozit pentru a fi procesate;
- Intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiune (intrari – iesiri de marfa: avize/facturi pentru iesirile de marfa/facturi de corectii pret, cantitate, facturi de retur / fise de magazie, bonuri de consum sau perisabilitati);
- Comunica cu departamentul de vanzari situatia pregatirii comenzilor (eventualele produse lipsa din comanda), situatia incarcarilor;
- Arhiveaza documentele emise (bonuri de consum sau perisabilitati, avize de insotire a marfii, facturi);
- Incaseaza banii, intocmeste numerarul si il depune la Departamentul Contabilitate; Monitorizeaza avizele confirmate de catre conturile speciale, facturarea marfii confirmate prin aviz;
- Emite, verifica si transmite facturile catre agentii de vanzari responsabili pe conturi speciale si tine evidenta acestora;
- Primeste si preda catre Deptartamentul Contabilitate documentele de plata;
- Studii medii.
- Experenta pe un post similar minim 1 an
- Studii medii
- Cunostinte operare calculator.
- Atentie la detalii
- salariu atractiv
- tichete de masa
Unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de import si distributie pentru alimente proaspete si congelate