Job expirat
Responsabilitati
Intocmeşte documentele de vânzare a produselor din portofoliul companiei
Intocmeste facturile in ERP pe baza comenzilor transmise de agentii de vanzare
Pune la dispozitia ASM/DG stocul extras din ERP
Primeste, inregistreaza, prelucreaza documentelor contabile primare
Urmareste ca intreaga corespondenta si toate documentele care stau la baza inregistrarilor contabile sa fie indosariate si arhivate in conformitate cu reglementarile in vigoare
Intocmeste contabilitatea primara a firmei
Zilnic, inregistreaza in “Registru de casa” documentele aferente incasarilor si platilor efectuate
Primeste si transmite comunicarile telefonice
Realizeaza si urmareste emiterea facturilor cu ajutorul sistemului de prelucrare automata a datelor
Indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
Face parte din comisia de inventariere lunara si anuala a stocurilor de marfuri
Cere verificarea la gestionar stocurile de marfa faptice cu cele scriptice
Va semnala conducerii orice nereguli intervenite
Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora
Tine evidenta operativa a facturilor
Urmăreşte desfăşurarea activităţilor descrise în documentaţia HACCP;
Identifica si comunica in timp util orice risc care poate afecta siguranta si calitatea produselor din depozit; identifica solutii pe care le propune spre minimizarea acestor riscuri;
Candidatul ideal:
Studii medii
Cunoştinte de operare PC
Minim 1 an pe o poziție similară
Capabil să lucreze în echipă
Orientat spre obţinerea de rezultate
Disponibilitate pentru program prelungit
Engleză
Spirit organizatoric
Atenţie distributivă
Capacitate de concentrare
leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.
leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.
leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.
EXCELLENCE … is what we DO !!!
Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies