Job expirat
Emiterea facturilor si avizelor de insotire a marfii pe baza formularelor de comanda din sistemul de gestiune;
Verificarea facturilor de marfa sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor;
Efectuarea operatiunilor de miscare marfa in sistemul de gestiune ;
Verificarea incasarilor zilnice si predarea numerarului la casierie;
Inregistrarea facturilor si a avizelor in sistemul informatic intern;
Arhivarea documentelor
Studii medii/superioare economice;
Experienta - minim 1 an pe un post similar;
Bune cunostinte de operare PC;
Bune abilitati de relationare si comunicare; lucru in echipa;
Cunostinte de contabilitate primara.
Se lucreaza de L-V, in ture : 07:00-16:00 / 12:00-21:00 (1 ora pauza de masa)
AUSTRAL TRADE este un lider pe piaţa importului, producţiei şi distribuţiei de articole de birotică şi papetărie, astfel incat, de peste 19 ani, „Stii pe ce te bazezi!”.
Politica noastră de parteneriat cu furnizori de renume pe plan internaţional, majoritatea producători, este cel mai bun mod de a oferi clientilor nostri cele mai bune şi mai noi produse, n exclusivitate.
Specificul activitatii noastre este de vanzare business to business (direct catre birourile companiilor), oferind solutii pentru birou clientilor nostri si oferindu-le consultanta pentru eficientizarea activitatii lor. Astfel, ne dorim ca in echipa noastra de vanzari sa avem consultanti activi, care sa ofere clientilor nostri solutiile potrivite si, in acest fel, sa dezvoltam parteneriate de succes.
Pentru mai multe informatii despre noi, te invitam sa vizitezi site-ul nostru: www.austral.ro