Job expirat
1. Realizarea si introducerea in sistem a facturilor, avizelor de marfa pentru clienti;
2. Introducerea informatiilor despre produse( listare, retete, productie), furnizori, conditii comerciale in programul de gestiune;
3. Realizarea lunara a stocurilor de produse finite, materiale
4. Pregatirea actelor pentru contabilitate, inclusiv registru de casa
5. Realizarea rapoartelor agreate;
6. Pregatirea coletelor de marfa pentru clienti;
7. Preluarea comenzilor de la clienti, reprezentant vanzari;
8. Preluarea comenzilor telefonice
Absolvent de ASE – modul contabilitate sau
Absolvent de alta facultate cu minim 1 an de experienta in lucrul cu facturi, sisteme de gestiune, documente (contracte, etc.);
Cunostinte de operare Pc (word, excel –la nivel de pivot, vlookup, etc.);
Responsabil, atent, cu capacitate de concentrare
Abilitati organizatorice foarte bune;
Abilitati de comunicare foarte bune;
Engleza –nivel intermediar.
Tie-Me-Up este un brand premium de accesorii din mătase naturala premium, de bijuterii din argint si de cadouri barbati . Compania a luat nastere in urma cu 7 ani, avand o evolutie frumoasa, cu peste 80,000 de accesorii vandute si cu mii de clienti care ne apreciaza. Suntem o companie mica, creativa, dar ne place ceea ce facem, avem grija de clientii nostri si ne straduim sa pastram cel mai inalt standard de calitate al produselor si al serviciilor oferite.
Magazin online : www.tiemeup.ro
salariu fix+ bonusuri
Tie-Me-Up este singurul brand premium de accesorii din matase naturala produse in România. Ne-am lansat în martie 2012 cu primele colecţii de accesorii de par fashion, pentru care am ales cele mai preţioase combinaţii de materiale şi culori, imaginate de unii dintre cei mai mari designeri de modă: Valentino, Ungaro, Mario Capra, Ralph Lauren, Etro, Laura Biagiotti, Armani, Feragamo, Mila Schon, Marina D’Este, etc.