Job expirat
Preluarea mesajelor primite in aplicatie si operarea acestora conform procedurilor de lucru;
•Clarificarea mesajelor si clasificarea conform listei din aplicatie;
•In urma clasificarii raspunde direct clientului, transmite cererea acestuia altui departament, transforma cererea clientului in comanda inregistrand-o in sistem sau o asociaza la o comanda existenta la cererea clientului;
•Raspunsuri catre celelalte departamente in probleme de natura tehnica;
•Preluarea apelurilor clientilor ce doresc informatii tehnice amanuntite;
•Transformarea in comanda a mesajelor ce impun acest lucru.
Prezentare job
• Companie: eMAG
• Locatie: Bucuresti, Romania
• Tip Job: Full Time
• Categorie Job: Call Center
• Industrie: Internet
• Nivel cariera: Entry level
Cerinte:
•Studii superioare absolvite sau in curs;
•De preferat experienta min 6 luni in domeniul relatiilor cu clientii;
•Limba engleza – nivel mediu;
•Cunostinte tehnice referitoare la produse IT;
•Operare software, sisteme de operare, cunostinte MS Office (Word si Excel).
• Pachet salarial competitiv;
• Politica de beneficii atractiva;
• Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
• Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera;
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.