Job expirat
- Preia mesajele transmise de catre clientii eMAG si raspunde solicitarilor acestora;
- Furnizeaza informatii tehnice despre produsele si echipamentele disponibile din categoria electrocasnice, precum si despre serviciile si ofertele promotionale in curs;
- Ofera suport si consultanta telefonica pentru clienti si preia comenzile acestora.
CUNOSTINTE:
- Studii superioare (absolvent sau in curs);
- Cunostinte tehnice IT&C si Electrocasnice: compatibilitati intre produse, din ce sunt compuse produsele; categorii de produse de pe site;
- Cunostinte si abilitati avansate navigare Internet;
- Limba engleza: nivel mediu/avansat.
APTITUDINI:
- Bune abilitati de comunicare;
- Capacitatea de analiza si sinteza in vederea culegerii informatiilor din diverse surse;
- Capacitatea de a intelege produsele din punct de vedere functional;
- Gandire logica, structurata, memorie buna, usurinta de a invata, spontaneitate, orientare catre rezultate.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.