Job expirat
Citirea cu atentie a materialelor de lucru înainte de contactarea telefonica a respondentilor si/sau înainte de deplasarea pe teren (daca este cazul);
Contactarea potentialilor respondenti si selectarea acestora potrivit criteriilor impuse de filtrele de eligibilitate;
Realizarea interviului propriu-zis;
Verificarea atenta a raspunsurilor;
AVANTAJ: minim 6 luni experienta pe un post de agent CALL CENTER/ operator interviuri
Studii: minim bacalaureat;
Cunostinte de utilizare a PC-ului
Persoana onesta si respectuoasa ;
Capacitate dezvoltata de comunicare si interrelationare;
Voce placuta;
Persoana sociabila;
Capacitate de asimilare si integrare a informatiilor legate de studiul efectuat ;
Exprimare clara si cursiva ;
Rezistenta la stres si munca sustinuta;
Abilitatea de a lucra cu date si informatii confidentiale ;
Angajator: agentie market-research
Pachet salarial: salariu fix plus bonuri de masa
Program de lucru: L-V 09.00-17.30 cu o jumatate de ora pauza de masa
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!