Job expirat
- Asigura interfata cu clientii companiei pentru solicitari ce tin de garantia produselor comercializate;
- Verifica starea produsului, documentele insotitoare si completeaza in fisa de service defectele fizice constatate;
- Solicita tehnicianului de service testarea produsului si predarea lui catre client;
- Ofera informatii clientilor cu privire la serviciile companiei;
- Minim studii medii;
- Cunostinte operare PC - Word, Excel, Outlook;
- Cunostinte privind documentele cu regim special: facturi, certificate de garantie;
- Cunostinte tehnice IT&C (nivel mediu)
- Ascultare activa, abilitati de gestionare a situatiilor conflictuale;
- Orientare spre rezolvarea problemelor;
- Capacitatea de a clarifica mesajul clientului;
- Capacitatea de a lucra cu termen limita;
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.