Job expirat
• Preluarea apelurilor telefonice şi menţinerea corespondenţei pe e-mail;
• Înregistrarea tichetelor de suport folosind aplicaţia internă;
• Analizarea problemelor semnalate de clienţi şi oferirea de soluţii;
• Transmiterea diverselor cerinţe ale clienţilor către Departamentul Tehnic în cazul în care problema nu este de competenţa operatorului;
• Urmarirea tichetului intern până la închidere şi transmitrea rezoluţiei către client;
• Informarea clientului, la cererea acestuia sau a altor departamente din cadrul companiei, detalii despre update-uri software sau hardware, dezvoltări viitoare, etc. conform informărilor interne;
• Cunoaşterea sistemului de operare Microsoft Office (Word, Excel), Internet;
• Limba engleză la nivel mediu (citit, scris, vorbit);
• Cunoştinţe medii în domeniul tehnic.
• Abilităţi de comunicare eficientă, libera exprimare atat în scris cît si verbal;
• Profesionalism, atitudine pozitivă şi orientare spre client;
• Capacitatea de învaţare continuă şi într-un timp scurt.
- Pachet salarial motivant;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Mediu de lucru antrenant şi motivant;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala.
Heritage Development este o companie ce ofera servicii de design și dezvoltare de aplicații mobile. Compania vine cu o cunoastere amanuntita a sectorului de entertainment electronic si cu o echipa de programatori de top. Misiunea noastra este de a genera constant solutii inovative care sa satisfaca nevoile pietei.