Operator Suport Tehnic Software CRM

SCRIPTOR SYSTEM

13-04-2016 | EXPIRA LA 13-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:

- operatorul SS (nivel 1) va asigura suport in utilizarea functionalitatilor, va contribui la inregistrarea si documentarea cerintelor formulate de utilizatori;
- asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii companiei;
- escaladeaza problemele care nu tin de competenta sa;
- identifica si escaladeaza rapid problemele majore;
- asigura asistenta personalului tehnic al firmei ;
- opereaza in aplicatiile specifice în limita atribuţiilor de serviciu si a drepturilor de acces;
- participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte;
- se implica in alte activitati de orientare catre client, daca este solicitat;
- mentine confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.


CERINTE

Candidatul ideal:

- studii superioare domeniul tehnic (IT, Telecomunicatii, etc.);
- cunoasterea limbajului SQL;
- cunostiinte Excel nivel mediu;
- cunoasterea limbii Engleze la nivel avansat;
- abilitati de relationare, experienta in sfera relatiilor cu clientii - reprezinta avantaj;
- dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;


BENEFICII OFERITE

Oferta:
- pachet salarial atractiv corelat cu performanta;
- mediu de lucru profesionist;
- oportunitati de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Number One Solution for Mobilized Pharmaceutical SFA
"The company's expertise contributed to our success in replacing the paper-based system of order management, which helped our staff focus more on their business activity."