Job expirat
Candidatul ideal:
- Fluență în limba italiană
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent;
- Cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office)
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj.
- Interviul va avea loc în limba italiană.
Responsabilitati si beneficii:
- Efectuarea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice;
- Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu;
- Efectuarea de apeluri de tip survey si telemarketing;
Lorius Technologi S.r.l. este o companie in plina dezvoltare, suntem specializati in dezvoltarea de software personalizat, consultanta IT si servicii de outsourcing IT.
Compania construiește soluții avansate pentru servicii financiare, telecomunicații, sănătate, ospitalitatea și industria mass-media de divertisment.