13-05-2016 | EXPIRA LA 12-06-2016
Job expirat
SCOP: Preluarea apelurilor venite din partea clientilor persoane juridice pentru oferirerea informatiilor solicitate de acestia. Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania. Respectand procedurile de lucru existente, abordeaza clientii Telekom Romania care isi declara intentia intentia de a rezilia contractul de servicii astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie. Ofera inforatii de inalta calitate clientilor care apeleaza departamentul de vanzari si relatii cu clientii. Contribuie activ in vederea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Preluarea apelurilor venite din partea clientilor interni si externi, intr-o maniera politicoasa si profesionista
•Promoveaza si vinde atat proactiv cat si reactiv serviciile Telekom Romania la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de sefii ierarhici superiori. Urmareste stadiul solicitarilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare pentru semnarea contractelor.
•Respectand procedurile de lucru in vigoare, abordeaza clientii care isi declina intentia de a rezilia contractul de servicii incheiat cu Telekom Romania, astfel incat sa-i determine sa renunte la aceasta intentie.
•Identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amiabil si profesionist pe toata durata apelului.
•Promoveaza produsele si serviciile Telekom Romania in toate apelurile eligibile.
•Oferirea solutiilor optime pentru companie si client, rezolvarea in timp util si maniera profesionista a solicitarilor clientilor.
Studii:
•Studii medii / superioare.
Experienţa în muncă:
•Experienta de minim 3 luni in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Orientare catre client;
•Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
•Abilitati de ascultare;
•Abilitati de vanzare si negociere;
•Abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa;
•Stabilitate emotionala;
•Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru;
•Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt;
•Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
•Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienti;
•Cunostinte despre produsele si serviciile Telekom;
•Cunostinte operare calculator (Microsoft Office);
•Abilitati de procesare text;
•Limba engleza (nivel mediu).
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.