Operator Telesales Save Desk GBM Bucuresti

Telekom Romania Communications S.A.

17-06-2015 | EXPIRA LA 17-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ: Şef Compartiment Save Desk GBM/ DIRECTIA EXECUTIVA COMERCIAL- SEGMENT REZIDENTIAL ROMANIA

LOCAŢIE: Bucuresti

SCOP: Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul încheiat cu Telekom Romania si Telekom Mobile Romania prin promovarea proactivă şi reactivă a serviciilor oferite de companie, respectând procedurile de lucru existente. Oferă informaţii de înaltă calitate clienţilor care apelează serviciul de vânzări şi relaţii cu clienţii. Contribuie activ în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

•Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu Telekom , respectând procedurile de lucru în vigoare.

•Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT.
•Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevăzut în instrucţiunile de lucru.
•Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea oferind soluţii optime atât în interesul clienţilor, cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Telekom Romania si Telekom Mobile Romania
•Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
•Promovează produsele şi serviciile Telekom Romania si Telekom Mobile Romania
în toate apelurile eligibile.
•Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încat să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
•Minim 95% din apelurile servite sunt codate în aplicaţia specifică ce pastrează istoria interacţiunilor clienţtilor cu departamentul nostru.
•Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru.
•Solicită ajutorul şefului de compartiment/ departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşesc competenţa proprie poziţiei de operator telesales retenţie.
•Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire. Va permite şefului de compartiment/ departament să îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul asigurării îndeplinirii sarcinilor de serviciu la standardele stabilite la nivelul companiei.
•Aplică şi respectă valorile Telekom
•Cunoaşte şi aplică adecvat prevederile instrucţiunilor şi notelor interne specifice postului, procedurii de protecţia muncii, securitate şi PSIprecum şi a Legii nr.507 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.


CERINTE

Studii:
Studii medii/superioare.
Experienţă în muncă:
Experienţă în sfera vânzărilor şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj.
Cunoştinţe, aptitudini şi abilităţi:
Abilităţi de negociere şi vânzare;
Abilităţi de comunicare;
Abilităţi de ascultare;
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
Autocontrol, stabilitate emoţională, capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată;
Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
Cunoştinţe despre produsele şi serviciile , cunoştinţe PC.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.