Job expirat
Responsabilitatea operatorului de interviu consta in culegerea datelor pe teren, la domiciliul respondentilor (veti avea adrese fixe/prestabilite). Chestionarele sunt in format electronic, se vor completa cu ajutorul unui laptop/tableta. Pentru unele studii fiecare operator va avea de completat o cota de aproximativ 7 chestionare pe saptamana, impartite pe zile.
- Minim studii medii;
- Viteza de tastare;
- Cunostinte elementare de operare PC;
- Acces la internet;
- Capacitatea de a lucra cu termene limita;
- Cunostinte minime de limba engleza;
- Disponibilitate pentru munca de teren minim 5 ore/zi;
- Persoane sociabile cu excelente abilitati de comunicare si putere de convingere;
- Experienta in lucrul cu oamenii reprezinta un avantaj.
-Plata se face la chestionar; se poate castiga intre 200-1500 RON/luna in functie de numarul chestionarelor completate;
-Se acorda bonusuri pentru performanta, fidelitate, acuratete, implicare;
-Program de lucru flexibil, pe care vi-l decideti singur in functie de disponibiliatea dumneavoastra;
-Aveti posibilitatea sa va alegeti adresele din baza noastra de date in functie de zona in care doriti sa va desfasurati activitatea;
-Posibilitatea colaborarii pe o perioada nedeterminata cu o companie multinationala.
Prezenta pe piata locala din 1992, GfK Romania este, de peste 10 ani, institutul numarul 1 de cercetare de piata, cu o cifra de afaceri de aproape 9,5 milioane euro in 2010. Activitatile GfK sunt structurate in doua sectoare: Consumer Choices si Consumer Experiences.
In sectorul Consumer Choices adunam continuu informatii despre vanzarile din retail a bunurilor de consum tehnologice si date despre consumul media, in vreme ce divizia Consumer Experiences este specializata in probleme de marketing operational si strategic in practic toate industriile si pietele.