02-05-2014 | EXPIRA LA 01-06-2014
Job expirat
Recrutam pentru angajare permanenta sau part time ospatari cu experienta in organizarea de evenimente de lux: conferinte, cocktailuri, receptii, dineuri sau alte tipuri de evenimente corporate sau private cu clienti VIP .
Cerinte: experienta de minim 2 ani in organizarea de evenimente , atitudine si tinuta impecabila, proactiv si energic, excelente abilitati de comunicare si lucru cu clientii; engleza fluent constituie avantaj; Costumatie obligatorie pentru osptari : pantafi, pantaloni, sacou, vesta, papion negru , camasa si/sau manusi albe .
Constituie avantaj: experienta in restaurantele de fine dining si silver service ; experienta pe vasele de croaziera , experienta in companii de catering de top , experienta in departamentele de banqueting in hoteluri de 4-5 stele ;
Tipuri de evenimente: Peste 2000 evenimente private si corporate organizate in ultimii ani: lansari de produse si servicii, seminarii, congrese si conferinte, baluri de caritate, campanii de fund-raising, prezentari de moda, expozitii, concerte, meciuri de fotbal, nunti si alte tipuri de evenimente corporate sau private, indoor sau outdoor. Organizam evenimente la care am avut echipe de peste 100 de ospatari .
G&G Recruitment – Elite Hospitality Recruitment – www.ihrc.ro – peste 14 ani in recrutare personal hotelier, organizare evenimente/catering extern, leasing de personal, agentie de employment si consultanta
Hospitality HR specialists for Hotels, Restaurants, Catering, Casinos, Bars and Clubs, Tourism Agencies