Job expirat
Gestionarea activitatii de front-desk a clinicii.
Atributii in ceea ce priveste casieria, arhiva de rezultate si activitatea de secretariat.
Programarea, inregistrarea si primirea pacientilor.
Realizarea raportarilor in sistem SIUI pentru casele de asigurari cu care clinica se afla in relatii contractuale.
Gestionarea materialelor si a disponibilului de substante, filme radiologice, birotica, etc.
Efectuarea de programari/reprogramari/anulari/confirmari pentru medicii clincii precum si a celor colaboratori sau parteneri
Primirea si gestionarea apelurilor telefonice/faxuri/mailuri.
Incasarea contravalorii serviciilor medicale prestate, arhivarea rezultatelor investigatiilor in vederea transmiterii catre pacient, corespondenta, implicarea in metodele de promovare a companiei (actualizare oferte site-ul clinicii si a ofertelor in site-urile partenere).
O buna cunoastere a pachetului Microsoft Office.
Cunoasterea sistemului integrat SIUI modulul paraclinic constituie un avantaj major;
Dinamism,seriozitate si responsabilitate sunt atribute indispensabile ocuparii acestui post.
.O deosebita rezistenta la stres este de asemenea necesara
Experienta in relationarea cu publicul specific acestei activitati(pacienti).
Disponibilitate de lucru in weekend,
Decontare transport
Asistenta medicala gratuita in limita competentelor specifice
Servicii in domeniul medical