Job expirat
Scopul tau este sa aduci un plus in viata oamenilor si sa ii ajuti sa isi atinga o parte din obiectivele importante pentru viitorul lor, cateva exemple:
• Cum sa cumpere locuinta de vis, in conditii cat mai avantajoase, sau sa inchida un credit ipotecar cu 7-10 ani mai devreme
• Sa recupereze o parte din taxele pe care le platesc la stat
• Cum sa aibe o vacanta in plus anual
• Sa le asigure copiilor lor un viitor cat mai sigur
• Planuri pentru o stabilitate si o siguranta financiara buna
• Cum sa se retraga din activitate cu 15 - 20 de ani mai devreme decat in mod normal
• Ce variante de investitii pot accesa pentru un profit cat mai mare in conditii de siguranta maxima
Cum faci aceste lucruri ?
In primul rand inveti: beneficiezi de traininguri de la zero, indiferent ca ai sau nu cunostinte despre finante, vei fi invatat tot ce trebuie sa stii despre comunicare, cum sa relationezi cu oamenii optim si bineinteles lucruri practice despre domeniul financiar.(individual, dar si in grup)
Credem foarte mult in ideea de dezvoltare (atat profesionala cat si personala), iar daca esti un om ce este pasionat sa creasca si sa invete cum functioneaza comunicarea intre oameni, de ce apar disputele, ce transmitem prin limbajul non-verbal, sau cum sa transmiti un mesaj CLAR, acesta este locul potrivit!
Vei avea nevoie de aproximativ 10-15 ore saptamanal pentru asta, si este recomandat sa se lucreze in paralel cu locul de munca actual, in cazul in care exista, programul fiind flexibil si stabilit de comun acord;
Vei mai avea parte de licentiere internationala in consultanta si planificare financiara, venituri foarte bune si o anexa la contract ce iti garanteaza o cariera solida – conditii contractual stabilite pentru promovare (DA!!! DACA ITI DORESTI FOARTE MULT SI TE DEZVOLTI, POTI FI DIRECTOR)
Candidatul ideal:
• Sa fie dispus sa invete, pentru ca daca nu invata, este imposibil sa creasca
• Descurcaret si cu spirit de antreprenor (nu va fi cineva ce te va cicali sa muncesti, asta inseamna ca este nevoie sa te pui singur la munca o data ce stii ce ai de facut)
• Sa lucreze intr-o tinuta business, pentru ca aspectul tau este in stransa legatura cu compania noastra
• Gandire pozitiva si o personalitate deschisa – nu dorim sa stricam mediul foarte placut pe care l-am creat deja
• Sa fie sociabil si atent la detalii
• Cunostinte de Microsoft Office
• Si cel mai important sa fie AMBITIOS !
Crezi ca te potrivesti profilului ? atunci asteptam candidatura ta !
Concernul OVB, având sediul holdingului la Köln, este una dintre companiile de top din Europa în domeniul intermedierilor financiare. Încă de la înfiinţarea sa în anul 1970, centrul de greutate al activităţii comerciale a OVB îl reprezintă consultanţa cu orientare spre client, acordată persoanelor fizice cu privire la protecţia averii, la acumularea şi creşterea averii, la fondurile de pensii şi la achiziţia de bunuri imobiliare. În prezent, OVB oferă consultanţă unui număr de circa 3,0 milioane de clienţi în întreaga Europă şi colaborează cu peste 100 de parteneri renumiţi cu produse în domeniu.
Actualmente, OVB activează într-un număr de 14 ţări, lucrând cu circa 5.000 de consilieri financiari pentru care această activitate constituie ocupaţia de bază. Începând din luna iulie 2006, holdingul OVB AG este cotat la Bursa de Valori din Frankfurt (Prime Standard, ISIN DE0006286560).
http://www.ovb.ag/