Job expirat
Contribuie la transferul catre Bucuresti a activitatii realizate pana acum in Franta pentru organizarea si planificarea sesiunilor de training;
Va fi un factor cheie in cadrul echipelor de distributie si formare.(echipa de aprox. 18 pers). Va asigura gestiunea resursei „sala” pentru distribuirea formarilor. Se va ocupa de rezervarea salilor pentru cursurile fata in fata disponibile la nivel de Grup;
Responsabilitati principale:
- Centralizarea, gestiunea si monitorizarea rezervarilor salilor;
- Actualizarea planurilor salilor si planurilor de acces in cadrul programului de gestionare formari;
- Actualizarea procedurilor logistice;
- Gestionarea ansamblului de sali pentru oferta „Limbi straine”;
- Monitorizarea si sintetizarea chestionarelor de satisfactie din punct de vedere logistic;
- Centralizarea gestiunii provizioanelor aferente facturilor lunare;
- Furnizarea superiorilor ierarhici de rapoarte regulate, atat calitative cat si cantitative (raport de progres, monitorizarea sesiunilor anulate, monitorizarea procentajului rezervarilor);
- Pregatirea intalnirilor operationale lunare impreuna cu furnizorii salilor;
- Negocierea contractelor cu furnizorii.
Insusirea programelor utilizate in cadrul departamentului.
Experienta de peste 3 ani, de preferat in domeniul Resurselor Umane (de preferinta in cadrul departamentului de formare), unde s-au putut pune in valoare urmatoarele calitati:
- Orientare spre servicii si relatii cu clientii;
- Profil administrativ organizat si riguros;
- Buna gestiune a prioritatilor si a timpului de lucru;
- Empatie, comunicare si spirit de echipa;
- Spirit de initiativa, flexibilitate si adaptare la schimbari;
- Buna cunoastere a grupului cat si a activitatilor acestuia – poate reprezenta un avantaj;
- Experienta in cadrul unui mediu multicultural- poate constitui un avantaj;
- Cunostinte in domeniul sistemelor de gestiune/administrare a sesiunilor de formare – pot reprezenta un avantaj;
- Cunostinte de MsOffice (Word, Excel, PowerPoint) –Avansat.
Studii universitare – Licenta (specializarea in domeniul Resurselor Umane reprezinta un avantaj);
· Franceza: Avansat;
Engleza: Avansat – reprezinta un avantaj.
ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro
BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro
ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro
BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro
CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro
IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro
ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro
PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro
PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro
SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro
TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro