PMO Back Office Assistant

Star Storage

12-02-2013 | EXPIRA LA 14-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asista PM/SLM in completarea in ERP a articolelor pe contracte si populeaza articole pe fazele de proiect;
Asista PM/SLM in introducerea repartizarilor facturilor de vanzare;
Emite facturi client, in baza dispozitiilor de facturare primite de la PM/SLM;
Creaza faze pentru cheltuieli si completeaza fluturasii pentru contabilitate;
Ajuta fiecare PM/SLM un anumit numar ore pe saptamana pentru activitati administrative legate de proiecte:
tiparire documentatie;
alocare de ordine pentru procese verbale;
scanarea pv-urilor semnate si facturilor cu semnatura de primire de la client si populeaza File Server;
Identifica neconcordante in aplicatii si semnaleaza catre PM, SLM sau PM Director;
Asigura si faciliteaza circulatia informatiei intre diferite arii de activitate prin pregatire si participare activa.


CERINTE

Studii superioare;
Experienta in derularea de activitati administrative in cadrul unei companii prestatoare de servicii: min. 1 an;
Prezinta un avantaj: experienta in participarea proiectelor de natura informatica: min. 1 an;
Atitudine orientata catre satisfactia clientului;
Prezinta un avantaj: cunostinte minimale despre project management;
Cunostinte de utilizare a produselor software MS Office;
Abilitati de organizare, comunicare;
Capabilitati de comunicare formalizata, raportare;
Structura analitica: idenitifica sursa problemelor, propune solutii;
Limbi straine: Engleza nivel mediu.


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).