Job expirat
Ce vei face, la modul general
Vei coordona si implementa toate activitatile care presupun comunicarea imaginii si a proiectelor fundatiei. Vei pune bazele departamentului de comunicare si vei lucra alaturi de tineri profesionisti, entuziasti si proactiv.
Ce vei face, la modul practic
• Concepi si implementezi strategia de comunicare a imaginii Fundatiei LEADERS, dar si pentru cele 4 programe: Leadership Autentic, LEADERS Education, LEADERS School si LEADERS Academy;
• Initiezi si gestionezi relatia cu presa (TV, print, online) si construiesti o relatie de lunga durata cu aceasta;
• Redactezi comunicatele si informarile de presa;
• Editezi textele pentru toate materialele de comunicare dedicate organizatiei si proiectele organizatiei (website, blog, afise, texte de prezentare etc.);
• Participi la activitatile de organizare a proiectelor fundatiei si iti asumi diferite roluri;
• Concepi strategia de comunicare a fundatiei in Media Sociala si gestionezi conturile de Facebook, LinkedIn, Youtube;
• Realizezi parteneriate relevante activitatii de comunicare in functie de publicurile organizatiei;
• Monitorizarea aparitiilor in presa si a altor statistici stabilite impreuna cu echipa LEADERS.
Descrierea urmatoare ti se potriveste?
• Esti tanar(a) pasionat(a) de comunicare, social media si online;
• Iti place mediul ONG si vrei sa ajuti la dezvoltarea educatiei;
• Citesti presa zilnic si esti mereu la curent cu ultimele inovatii in comunicare;
• Ai excelente aptitudini de organizare si de comunicare, esti creativ(a), ai spirit de initiativa si iti asumi responsabilitate pentru ceea ce faci;
• Iti place sa lucrezi in echipa;
• Cel mai probabil ca esti in curs de a absolvi o facultate de comunicare, jurnalism sau marketing;
• Stii sa lucrezi pe calculator si manuiesti cu dexteritate Word si PPT;
• Ai 2 ani experienta in relatia cu presa, comunicare si social media;
• Stii sa vorbesti engleza la nivel conversational;
• Ai visuri inalte si vrei intotdeauna mai mult de la tine si de la cei de langa tine.
Beneficii
• Posibilitatea de a cunoaste oameni din business, lideri si de a+si largi reteaua de networking;
• Participarea la toate evenimentele organizate de fundatie si/sau parteneri;
• Programul este, in mare parte, flexibil.
Primele 3 luni vor fi de proba.